Η βιομηχανία της μοτοσυκλέτας είχε έτοιμο το μοντέλο που ταίριαζε απόλυτα σε έναν οπαδό της Kawasaki και κάτοχο GPz900R που ήθελε το 1991 να αλλάξει μοτοσυκλέτα.
Και φυσικά το ZZR 1100 ήταν εκεί...στις βιτρίνες και με περίμενε.
Άντε να το πάρεις όμως, άμα το GPZ900R έπιανε 1.000.000δρχ και το ZZR 1100 είχε 2.950.000δρχ!!!
Έχοντας μεγάλη πείρα στα μαθηματικά τι έκανα λοιπόν;
Έκανα εφαρμογή εξίσωσης 1984, "δεν μπορώ να πάρω GPz550; έ θα πάρω Z400F"
Αντικαθιστώ λοιπόν όπου GPz550 με ZZR1100 και όπου Z400F με ZZR600 και έχω την λύση:
"δεν μπορώ να πάρω ZZR1100; έ θα πάρω ZZR600".
1.950.000δρχ το ZZR600 - 1.000.000δρχ το GPz900 ανταλλαγή = 950.000δρχ ακριβώς για να ανακαλύψω ότι πήρα μια ολοκαίνουργια βλακεία που την κράτησα 45 μέρες μετά από ένα και μοναδικό ταξίδι και άπειρο πανικό.
Έτσι κατάλαβα ότι τα κυβικά είναι κυβικά και δεν αντικαθίστανται με τίποτα αν θέλεις και έχεις μάθει να οδηγάς σβέλτα και ήσυχα.
Το ZZR600 με αποχαιρέτησε με ένα KLE-250 ανταλλαγή και 1.100.000δρχ μετρητά κάνοντας ευτυχισμένους τους νέους ιδιοκτήτες, ένα νιόπαντρο ζευγάρι και εμένα ανακουφισμένο.
Πούλησα και το KLE-250 650.000δρχ και έτσι έγινα κάτοχος 1.750.000δρχ που δεν μου έφταναν όχι για ZZR1100, αλλά ούτε για ZZR600!!!!!!
Τότε όμως ήταν που έκανα την απόλυτη επιλογή για τα γούστα μου...
Μία όλη και όλη φωτό στην Τζιά
Και φυσικά το ZZR 1100 ήταν εκεί...στις βιτρίνες και με περίμενε.
Άντε να το πάρεις όμως, άμα το GPZ900R έπιανε 1.000.000δρχ και το ZZR 1100 είχε 2.950.000δρχ!!!
Έχοντας μεγάλη πείρα στα μαθηματικά τι έκανα λοιπόν;
Έκανα εφαρμογή εξίσωσης 1984, "δεν μπορώ να πάρω GPz550; έ θα πάρω Z400F"
Αντικαθιστώ λοιπόν όπου GPz550 με ZZR1100 και όπου Z400F με ZZR600 και έχω την λύση:
"δεν μπορώ να πάρω ZZR1100; έ θα πάρω ZZR600".
1.950.000δρχ το ZZR600 - 1.000.000δρχ το GPz900 ανταλλαγή = 950.000δρχ ακριβώς για να ανακαλύψω ότι πήρα μια ολοκαίνουργια βλακεία που την κράτησα 45 μέρες μετά από ένα και μοναδικό ταξίδι και άπειρο πανικό.
Έτσι κατάλαβα ότι τα κυβικά είναι κυβικά και δεν αντικαθίστανται με τίποτα αν θέλεις και έχεις μάθει να οδηγάς σβέλτα και ήσυχα.
Το ZZR600 με αποχαιρέτησε με ένα KLE-250 ανταλλαγή και 1.100.000δρχ μετρητά κάνοντας ευτυχισμένους τους νέους ιδιοκτήτες, ένα νιόπαντρο ζευγάρι και εμένα ανακουφισμένο.
Πούλησα και το KLE-250 650.000δρχ και έτσι έγινα κάτοχος 1.750.000δρχ που δεν μου έφταναν όχι για ZZR1100, αλλά ούτε για ZZR600!!!!!!
Τότε όμως ήταν που έκανα την απόλυτη επιλογή για τα γούστα μου...
Μία όλη και όλη φωτό στην Τζιά
Engine and transmission
| |
Engine type: | 4 cylinders, 4-stroke, Inline |
Displacement: | 599 cc (36.6 cubic inches) |
Bore × stroke: | 64 mm × 46.6 mm (oversquare - shortstroke) |
Cooling system: | Oil/air cooled |
Power: | 97.21 HP (71.5 kW) @ 11500 rpm |
Torque: | 62.76 Nm (6.4 kg-m) @ 9500 rpm |
Throttle: | Cable operated |
Valves | |
Valve train: | DOHC, variable |
Valves per cylinder: | 4 |
Fuel and ignition | |
Sparks per cylinder: | 1 |
Fuel supply system: | Carburetor |
Engine mounting: | Transverse |
Lubrication system: | Wet sump |
Gear box: | Manual 6-speed |
Clutch: | Wet, multiple discs, cable operated |
Final drive: | Chain |
Spark plug pipe type: | NGK, CR9E |
Motor oil: | 10W/40 |
Starter: | Electric |
Dimensions
| |
Seat height: | 770 mm |
Weight | |
Dry weight: | 195 kg |
Chassis and suspension
| |
Frame type: | aluminium, twin spar |
Front | |
Suspension: | Cartridge |
Brake: | Twin Disk |
Tire: | 120 / 60 R17 |
Tire pressure: | 2.5 bar |
Rear | |
Suspension: | mono shock, Swingarm |
Brake: | Disk |
Tire: | 160 / 60 R17 |
Tire pressure: | 2.9 bar |
Other
| |
ABS available: | No |
Fuel capacity: | 18 l |
Number of riders: | 2 persons |