Όταν εφάρμοσα την τρελοεξίσωση που δεν οδηγούσε πουθενά και είχα συμφιλιωθεί με την αντικατάσταση του GPz900R με το ZZR600, μοιραία μου είχε περάσει από το μυαλό το κορυφαίο κατά διαφόρους ειδήμονες CBR600.
Δυο - τρεις σκέψεις και έτοιμη η απάντηση... "τι θέλω εγώ με τα Honda αφού τα Kawasaki είναι η αγαπημένες μου".
Μετά την σούπα του ZZR600 και με 1.750.000δρχ μετρητά σαν περιουσία και αδυναμία να φτάσω στα 2.950.000δρχ του ZZR1100, ο καλός Θεούλης εμφανίζεται να βοηθήσει τον δύσμοιρο μοτοσικλετιστή.
"2 κομμάτια όποιος προλάβει, από 2.850.000δρχ στα 2.150.000δρχ CBR1000F/1991"!!!!
Εννοείται ότι ο υπολογισμός 2.150.00 - 1.750.000 = 400.000δρχ δεν έγινε ποτέ και αφού παρήγγειλα την μοτοσυκλέτα μέχρι να την παραλάβω και για να την πληρώσω άρχισα να πουλάω τραπέζια, καρέκλες, πλαστικά δοχεία, ότι είχα και δεν είχα για να αποκτήσω αυτή την Μαυροκόκκινη κούκλα.
Και ναι την απόκτησα, και τι έμαθα; έμαθα ότι υπάρχουν μοτοσυκλέτες:
- που δεν έχουν κραδασμούς πουθενά, ούτε στο τιμόνι ούτε στους μαρσπιέδες
- ότι οι καθρέφτες δεν συντονίζονται ποτέ και δεν ξερυθμίζονται ποτέ
- ότι δεν χρειάζεται σε κάθε γέμισμα βενζίνης και ξεκούραση του αναβάτη
- ότι το σβέρκο σου δεν το μισεί ο αέρας
- ότι μετά από ένα πολύωρο ταξίδι όταν σταμάταγες στα πρώτα φανάρια της Κηφισιάς ο κινητήρας δούλευε σαν να είχε πάρει μόλις εμπρός
- που στις ζεστές ημέρες του χρόνου δεν χρειαζόταν να καίγονται τα πόδια σου
- ότι το service γίνεται μόνο μια φορά, την ημέρα που κατασκευάζεται η μοτοσυκλέτα
Το μόνο κακό που μου είχε συνέβαινε με αυτή την μοτοσυκλέτα ήταν ότι μου είχε φύγει εντελώς η διάθεση να θέλω να οδηγώ μια καινούργια μοτοσυκλέτα που αγόραζε κάποιος φίλος μου. Σαν να με είχε υπνωτίσει και να με έκανε να απωθώ την ιδέα ότι κάτι άλλο ίσως να μου φαινόταν καλύτερο. Πολύ κακό αυτό γιατί έχανες την επαφή με τα άλλα μοντέλα.
Ακόμα και όταν βγήκε η υπέροχη CBR1100XX Super Blackbird το 1997, την είδα την θαύμασα για το επιθετικό της design και γύρισα το κεφάλι μου αλλού.
Τα ταξίδια άπειρα, τα χιλιόμετρα πάρα πολλά, η ευχαρίστηση ακόμα μεγαλύτερη και ο σεβασμός τόσο μεγάλος που ήθελα να μην την καταναλώνω γι' αυτό αποφάσισα για τις μετακινήσεις μου μέσα στην πόλη να αποκτήσω ένα παπί Yamaha 80cc το οποίο ήταν αηδία αλλά με εξυπηρετούσε πολύ.
Την κράτησα μέχρι το 2002 οπότε και αποφάσισα να αποκτήσω το παιδί της.
Ήμουν άλλωστε καταδικασμένος να ξαναπάρω Honda χωρίς ποτέ όμως να απωλέσω την αγάπη μου για τα Kawasaki (αυτά τα παλιοσαμουράι της παιδικής μου ηλικίας, έχουν κάνει μεγάλη ζημιά στο υποσυνείδητο).
Make Model
|
Honda CBR
1000F
|
Year
|
1991
|
Engine
|
Liquid cooled, four stroke, transverse four cylinder, DOHC, 4 valve per
cylinder.
|
Capacity
|
998
|
Bore x
Stroke
|
77 x 53.6
mm
|
Compression
Ratio
|
10.5:1
|
Induction
|
4x 38mm
Keihin carbs.
|
Ignition
/ Starting
|
CDI
/ electric
|
Max Power
|
132 hp
96.2 kW @ 9500 rpm
|
Max Torque
|
104 Nm @
8500 rpm
|
Transmission
/ Drive
|
6
Speed / chain
|
Front
Suspension
|
Telescopic air assisted and ant-dive.
|
Rear
Suspension
|
Pro-link monoshock. 6-way preload. 3-way rebound damping adjust
|
Front
Brakes
|
2x 296mm discs 2 piston calipers
|
Rear
Brakes
|
Single 276mm disc 2 piston caliper
|
Front Tyre
|
120/70 -17
|
Rear Tyre
|
170/60 -17
|
Seat
Height
|
780 mm
|
Dry-Weight
|
232 kg
|
Fuel
Capacity
|
21 Litres
|
Consumption
average
|
15.6
km/lit
|