Οπότε λύση υπήρχε.
Αφού η Z400F ήταν μικρή και η GPz750 όχι και πάρα πολύ μεγάλη, υπήρχε η απόλυτη superbike εκείνης της εποχής, η Kawasaki GPz900R Ninja!!!!
Φέρτε την λοιπόν με 1.350.000δρχ και ανταλλαγή την Z400F.
Το χρώμα της: Μαύρο - Κόκκινο - Ασημί όπως της πρώτης φωτογραφίας.
Πράγματι όταν την απόκτησα, έμαθα να φοράω πάντα κράνος όχι για λόγους ασφάλειας, αλλά για να μην με κοιτάνε και με ματιάζουν οι συνάδελφοι μοτοσυκλετιστές.
Ήταν μια απίστευτη μοτοσυκλέτα για την εποχή της και σε συμπεριφορά αλλά και σε ομορφιά, πάντα όμως με τα δεδομένα εκείνης της εποχής.
Την κράτησα 4 χρόνια μέσα στα οποία έκανα ωραίες και μακρινές διαδρομές ξεχνώντας να ξεκαβαλάω από επάνω της.
Σβέλτη μοτοσυκλέτα που με έκανε πάντα να την σέβομαι και αυτό ήταν που αγάπησα περισσότερο από αυτή, το γεγονός ότι μου έμαθε να σέβομαι μια superbike.
Α ξέχασα την οδηγούσε ο Tom Cruize στο έργο "Top Gun" επειδή ήταν και το "Top Gun" της εποχής. Εγώ βέβαια δεν το ήξερα γιατί δεν ήξερα και τον Tom Cruize!!! Ήταν μια εποχή που έβλεπα ελάχιστα αμερικάνικο κινηματογράφο λόγω τρελοάποψης!!!
Έλα ντε όμως που και αυτή είχε το κουσούρι της.
Μου ψώριασε τα αμύγδαλα των εκκεντροφόρων και όχι μόνο στην δικιά μου αλλά και σε ένα άλλο φίλο με την ίδια ακριβώς.
Να λοιπόν η πρώτη επισκευή σε μοτοσυκλέτα που κόστισε και ακριβά λόγω ανταλλακτικών και ταυτόχρονα κόστισε και σε εμπιστοσύνη στο θέμα της αξιοπιστίας.
Λεφτά όμως δεν υπήρχαν, υπήρχε όμως πάθος οπότε...
Αφού η Z400F ήταν μικρή και η GPz750 όχι και πάρα πολύ μεγάλη, υπήρχε η απόλυτη superbike εκείνης της εποχής, η Kawasaki GPz900R Ninja!!!!
Φέρτε την λοιπόν με 1.350.000δρχ και ανταλλαγή την Z400F.
Το χρώμα της: Μαύρο - Κόκκινο - Ασημί όπως της πρώτης φωτογραφίας.
Πράγματι όταν την απόκτησα, έμαθα να φοράω πάντα κράνος όχι για λόγους ασφάλειας, αλλά για να μην με κοιτάνε και με ματιάζουν οι συνάδελφοι μοτοσυκλετιστές.
Ήταν μια απίστευτη μοτοσυκλέτα για την εποχή της και σε συμπεριφορά αλλά και σε ομορφιά, πάντα όμως με τα δεδομένα εκείνης της εποχής.
Την κράτησα 4 χρόνια μέσα στα οποία έκανα ωραίες και μακρινές διαδρομές ξεχνώντας να ξεκαβαλάω από επάνω της.
Σβέλτη μοτοσυκλέτα που με έκανε πάντα να την σέβομαι και αυτό ήταν που αγάπησα περισσότερο από αυτή, το γεγονός ότι μου έμαθε να σέβομαι μια superbike.
Α ξέχασα την οδηγούσε ο Tom Cruize στο έργο "Top Gun" επειδή ήταν και το "Top Gun" της εποχής. Εγώ βέβαια δεν το ήξερα γιατί δεν ήξερα και τον Tom Cruize!!! Ήταν μια εποχή που έβλεπα ελάχιστα αμερικάνικο κινηματογράφο λόγω τρελοάποψης!!!
Έλα ντε όμως που και αυτή είχε το κουσούρι της.
Μου ψώριασε τα αμύγδαλα των εκκεντροφόρων και όχι μόνο στην δικιά μου αλλά και σε ένα άλλο φίλο με την ίδια ακριβώς.
Να λοιπόν η πρώτη επισκευή σε μοτοσυκλέτα που κόστισε και ακριβά λόγω ανταλλακτικών και ταυτόχρονα κόστισε και σε εμπιστοσύνη στο θέμα της αξιοπιστίας.
Λεφτά όμως δεν υπήρχαν, υπήρχε όμως πάθος οπότε...
Κρήτη - 1989
|
|
|
|
·
|
|
Engine type:
|
4 cylinders, 4-stroke, Inline
|
Displacement:
|
908 cc (55.48 cubic
inches)
|
Bore × stroke:
|
72.5 mm × 55 mm (oversquare
- shortstroke)
|
Cooling system:
|
Water cooled
|
Power:
|
114.07 HP (83.9 kW) @ 9500 rpm
|
Torque:
|
64 Nm (6.53 kg-m) @ 8000 rpm
|
Throttle:
|
Cable operated
|
Valves
|
|
Valve train:
|
DOHC, variable
|
Valves per cylinder:
|
4
|
Fuel and ignition
|
|
Sparks per cylinder:
|
1
|
Fuel supply system:
|
Carburetor
|
Ignition type:
|
TCI (Transistor Controlled Ignition)
|
Funnel diameter:
|
36 mm
|
Compression:
|
11:1
|
Engine mounting:
|
Transverse
|
Lubrication system:
|
Wet sump
|
Gear box:
|
Manual 6-speed
|
Clutch:
|
Wet, multiple discs, cable operated
|
Final drive:
|
Chain
|
Spark plug pipe type:
|
NGK, DR8ES
|
Motor oil:
|
Semi-Synthetic, 10W/40
|
Starter:
|
Electric
|
Dimensions
|
|
Wheel base:
|
1425 mm
|
Trail:
|
91 mm
|
Seat height:
|
780 mm
|
Weight
|
|
Curb weight:
|
247 kg
|
Dry weight:
|
222 kg
|
Chassis and suspension
|
|
Frame type:
|
iron, Double cradle frame
|
Front
|
|
Suspension:
|
Cartridge
|
Suspension travel:
|
140 mm
|
Fork angle:
|
63°
|
Brake:
|
Twin Disk, Ø280 mm
|
Tire:
|
120 / 70 R17 V
|
Tire pressure:
|
2.5 bar
|
Rear
|
|
Suspension:
|
mono shock, UNI-TRAK
|
Suspension travel:
|
130 mm
|
Brake:
|
Disk, Ø240 mm
|
Tire:
|
150 / 70 R18 V
|
Tire pressure:
|
2.9 bar
|
Other
|
|
ABS available:
|
No
|
Power-to-weight ratio:
|
0.34 HP/kg (2.94 kg/HP)
|
Acceleration (0-100 km/h):
|
4 sec
|
Top speed:
|
225 km/h
|
Fuel capacity:
|
22 l
|
Number of riders:
|
2 persons
|