Kawasaki GPz900R

Οπότε λύση υπήρχε.

Αφού η Z400F ήταν μικρή και η GPz750 όχι και πάρα πολύ μεγάλη, υπήρχε η απόλυτη superbike εκείνης της εποχής, η Kawasaki GPz900R Ninja!!!!
Φέρτε την λοιπόν με 1.350.000δρχ και ανταλλαγή την Z400F.
Το χρώμα της: Μαύρο - Κόκκινο - Ασημί όπως της πρώτης φωτογραφίας.
Πράγματι όταν την απόκτησα, έμαθα να φοράω πάντα κράνος όχι για λόγους ασφάλειας, αλλά για να μην με κοιτάνε και με ματιάζουν οι συνάδελφοι μοτοσυκλετιστές.
Ήταν μια απίστευτη μοτοσυκλέτα για την εποχή της και σε συμπεριφορά αλλά και σε ομορφιά, πάντα όμως με τα δεδομένα εκείνης της εποχής.
Την κράτησα 4 χρόνια μέσα στα οποία έκανα ωραίες και μακρινές διαδρομές ξεχνώντας να ξεκαβαλάω από επάνω της.
Σβέλτη μοτοσυκλέτα που με έκανε πάντα να την σέβομαι και αυτό ήταν που αγάπησα περισσότερο από αυτή, το γεγονός ότι μου έμαθε να σέβομαι μια superbike.
Α ξέχασα την οδηγούσε ο Tom Cruize στο έργο "Top Gun" επειδή ήταν και το "Top Gun" της εποχής. Εγώ βέβαια δεν το ήξερα γιατί δεν ήξερα και τον Tom Cruize!!! Ήταν μια εποχή που έβλεπα ελάχιστα αμερικάνικο κινηματογράφο λόγω τρελοάποψης!!!
Έλα ντε όμως που και αυτή είχε το κουσούρι της.
Μου ψώριασε τα αμύγδαλα των εκκεντροφόρων και όχι μόνο στην δικιά μου αλλά και σε ένα άλλο φίλο με την ίδια ακριβώς.
Να λοιπόν η πρώτη επισκευή σε μοτοσυκλέτα που κόστισε και ακριβά λόγω ανταλλακτικών και ταυτόχρονα κόστισε και σε εμπιστοσύνη στο θέμα της αξιοπιστίας.

Λεφτά όμως δεν υπήρχαν, υπήρχε όμως πάθος οπότε...







Κρήτη - 1989





·          
Top of Form

Bottom of Form
Engine type:
4 cylinders, 4-stroke, Inline
Displacement:
908 cc (55.48 cubic inches)
Bore × stroke:
72.5 mm × 55 mm (oversquare - shortstroke)
Cooling system:
Water cooled
Power:
114.07 HP (83.9 kW) @ 9500 rpm
Torque:
64 Nm (6.53 kg-m) @ 8000 rpm
Throttle:
Cable operated
Valves
Valve train:
DOHC, variable
Valves per cylinder:
4
Fuel and ignition
Sparks per cylinder:
1
Fuel supply system:
Carburetor
Ignition type:
TCI (Transistor Controlled Ignition)
Funnel diameter:
36 mm
Compression:
11:1
Engine mounting:
Transverse
Lubrication system:
Wet sump
Gear box:
Manual 6-speed
Clutch:
Wet, multiple discs, cable operated
Final drive:
Chain
Spark plug pipe type:
NGK, DR8ES
Motor oil:
Semi-Synthetic, 10W/40
Starter:
Electric
Dimensions
Wheel base:
1425 mm
Trail:
91 mm
Seat height:
780 mm
Weight
Curb weight:
247 kg
Dry weight:
222 kg
Chassis and suspension
Frame type:
iron, Double cradle frame
Front
Suspension:
Cartridge
Suspension travel:
140 mm
Fork angle:
63°
Brake:
Twin Disk, Ø280 mm
Tire:
120 / 70 R17 V
Tire pressure:
2.5 bar
Rear
Suspension:
mono shock, UNI-TRAK
Suspension travel:
130 mm
Brake:
Disk, Ø240 mm
Tire:
150 / 70 R18 V
Tire pressure:
2.9 bar
Other
ABS available:
No
Power-to-weight ratio:
0.34 HP/kg (2.94 kg/HP)
Acceleration (0-100 km/h):
sec
Top speed:
225 km/h
Fuel capacity:
22 l
Number of riders:
persons