Πόσο καιρό να μπορείς να μείνεις με το παπί της Yamaha 80cc; 1 χρόνο; 2 χρόνια; άντε 3 χρόνια και γεια σας.
Για φέρτε μου σας παρακαλώ ένα μεταχειρισμένο Honda Transalp 600 1988 που είναι φτηνό για να κάνουμε την δουλειά μας.
Και έτσι λοιπόν απέκτησα το 1996, παράλληλα με το CBR1000F και ένα Transalp πρώτης γενιάς ωραιότατο, φτηνό, εννοείται ότι και αυτό είχε κάνει ένα αρχικό service όταν πρωτοκατασκευάστηκε και δεν χρειαζόταν άλλο.
Βέβαια ο προηγούμενος ιδιοκτήτης του δεν το ήξερε και το πήγε για service και άλλες φορές, οπότε αφού ήταν έτσι τόσο καλά ελεγμένο και περιποιημένο σκέφτηκα ότι δεν χρειάζεται ξανά αλλαγή λαδιών (αφού είχε κάνει τόσες).
Έτσι λοιπόν αφού τα συζητήσαμε μια μέρα που του έκανα "ντουζ", συμφώνησε και εκείνο και το μόνο που του υποσχέθηκα ήταν ότι θα του συμπλήρωμα λαδάκια όποτε χρειαζόταν (τελικά δεν το έκανα ποτέ, όμως μια φορά κατά το 2000 το κορόϊδεψα και του άλλαξα λάδια, νομίζω ότι πειράχτηκε πολύ).
Τελικά ήταν τόσο ευχαριστημένο που δεν το πήγαινα στο συνεργείο και να το μαλώνει ο μηχανικός, που δεν μου γκρίνιαξε ποτέ, μέχρι το 2003 που το κράτησα.
Ο λόγος που το άλλαξα ήταν γιατί το μοχλικό δεν ήταν καλό και κτυπούσε λίγο την μέση.
Για φέρτε μου σας παρακαλώ ένα μεταχειρισμένο Honda Transalp 600 1988 που είναι φτηνό για να κάνουμε την δουλειά μας.
Και έτσι λοιπόν απέκτησα το 1996, παράλληλα με το CBR1000F και ένα Transalp πρώτης γενιάς ωραιότατο, φτηνό, εννοείται ότι και αυτό είχε κάνει ένα αρχικό service όταν πρωτοκατασκευάστηκε και δεν χρειαζόταν άλλο.
Βέβαια ο προηγούμενος ιδιοκτήτης του δεν το ήξερε και το πήγε για service και άλλες φορές, οπότε αφού ήταν έτσι τόσο καλά ελεγμένο και περιποιημένο σκέφτηκα ότι δεν χρειάζεται ξανά αλλαγή λαδιών (αφού είχε κάνει τόσες).
Έτσι λοιπόν αφού τα συζητήσαμε μια μέρα που του έκανα "ντουζ", συμφώνησε και εκείνο και το μόνο που του υποσχέθηκα ήταν ότι θα του συμπλήρωμα λαδάκια όποτε χρειαζόταν (τελικά δεν το έκανα ποτέ, όμως μια φορά κατά το 2000 το κορόϊδεψα και του άλλαξα λάδια, νομίζω ότι πειράχτηκε πολύ).
Τελικά ήταν τόσο ευχαριστημένο που δεν το πήγαινα στο συνεργείο και να το μαλώνει ο μηχανικός, που δεν μου γκρίνιαξε ποτέ, μέχρι το 2003 που το κράτησα.
Ο λόγος που το άλλαξα ήταν γιατί το μοχλικό δεν ήταν καλό και κτυπούσε λίγο την μέση.