Honda CBR1100XX Super Blackbird

Σιγά μην γλύτωνα...
Αφού πέρασαν 11 πανέμορφα χρόνια με το CBR1000F αποφάσισα και εγώ όπως πάρα πολλοί φίλοι και γνωστοί να αποκτήσω το 2002 την λουλουδένια CBR1100XX.
Πουλήθηκε η CBR1000F 5.900,00 ευρώ (2.000.000δρχ μετά από 11 χρόνια) και αποκτήθηκε το Blackbird με 7.500,00 ευρώ.
Διάλεξα την XXW-1998 την ολόμαυρη, γιατί αυτό το μοντέλο είχε περισσότερα άλογα από τις νεώτερες injection και καταλυτικές και ταυτόχρονα ήταν απόλυτο Blackbird, αφού είχε τα πάντα σε μαύρο χρώμα εκτός από τις εξατμίσεις και τις μανέτες που ήταν ασημί.
Εννοείται ότι το πακέτο που μου έμαθε η CBR1000F το υποστήριξε πλήρως η CBR1100XX.
Ξεκούραστη, ζητούσε μόνο βενζίνη, δεν ήθελε να πηγαίνει για service και στα λάδια της επειδή δενόταν συναισθηματικά (όπως μου αποκάλυψε σε μία κρίση αλήθειας) απαίτησε να γίνεται η αλλαγή κάθε 2 χρόνια λάδια και φίλτρο .
Οι επιδόσεις της υπέροχες και ασφαλείς με λογικές συμπεριφορές, άλλωστε καταλάβαινε ότι την συμπαθούσα οπότε με φρόντιζε με το παραπάνω.
Της είχα υποσχεθεί ότι θα την έχω πολλά χρόνια μαζί μου (όπως και έκανα άλλωστε, φτάσαμε αισίως τα 11 χρόνια και θα πάμε για πολλά ακόμα) και το εκτίμησε γνωρίζοντας και εκείνη την συμπεριφορά μου με την μαμά της CBR1000F.
Εγώ από την μεριά μου δεν την πόνεσα ποτέ, ούτε καν τέντωμα αλυσίδας δεν της έχω κάνει ακόμα (βέβαια είμαι πονηρός γιατί ένας καλός φίλος, μου έμαθε το κόλπο με το γράσο, αλλά δεν της το είπα ποτέ).
Τα χιλιόμετρα πάλι πολλά (80.000) και τα ταξίδια αντίστοιχα πολλά και εντός και εκτός Ελλάδας.
Το κέφι που έχω όταν την οδηγώ είναι απαράμιλλο, αλλά και αυτή πάλι φροντίζει να με αποτρέπει από το να δοκιμάσω μοτοσυκλέτες φίλων μου.
Αυτό βέβαια ήταν κάποτε κακό (όπως μου έκανε και η CBR1000F) αλλά τώρα είναι τέλειο γιατί δεν περισσεύει τίποτα..., οπότε ουδέν κακό αμιγές καλού (αναρωτιέμαι αν το ένκαναν επίτηδες για να μην ανακαλύψω πόσο μπουρούχες ήταν και οι δύο, αλλά τι να ψάχνω και εγώ αφού είμαι ευχαριστημένος έστω και στα ψεύτικα;).
Είναι πανέμορφη ακόμα και μετά από 17 χρόνια σχεδίασης.
Μην ξεχνάμε ότι ολοκληρώθηκε σχεδιαστικά το 1996!!!

Mugelo - Imola - Piza - Πρέσπες


General information
Model:
Honda CBR 1100 XX Super Blackbird
Year:
1998
Category:
Sport touring
Rating:
Engine and transmission
1137.00 ccm (69.38 cubic inches)
Engine type:
In-line four, four-stroke
Power:
164.00 HP (119.7 kW)) @ 10000 RPM
124.00 Nm (12.6 kgf-m or 91.5 ft.lbs) @ 7250 RPM
Top speed:
295.0 km/h (183.3 mph)
Valves per cylinder:
4
Cooling system:
Liquid
Gearbox:
6-speed
Transmission type,
final drive:
Chain
Chassis, suspension, brakes and wheels
Front brakes:
Dual disc
Rear brakes:
Single disc
Physical measures and capacities
Dry weight:
223.0 kg (491.6 pounds)
Power/weight ratio:
0.7354 HP/kg
Seat height:
810 mm (31.9 inches) If adjustable, lowest setting.
Other specifications
Starter:
Electric