Όταν τελειώσαμε την δεύτερη μακέτα, μετά από 2 χρόνια συνολικής δουλειάς, νόμιζα ότι τελείωσα.
Αυτό ήταν και το πρόβλημα, ότι τελείωσα, ενώ με αυτά δεν πρέπει να τελειώνεις ποτέ.
Έτσι λοιπόν στον τρίτο χρόνο άρχισα πάλι να κάθομαι με τις ώρες στο pc σχεδιάζοντας στο wintrack τι άλλο; μα φυσικά την επόμενη μακέτα, που ήθελα να είναι όσο πιο πολύπλοκη γινόταν για τον χώρο των 9 τετραγωνικών που διέθετα!!!.
Τι μου έλειπε από την προηγούμενη;
Πολυπλοκότητα στην οδήγηση των συρμών, χώροι για ανάπτυξη θεμάτων, όπως πόλη, χωριά, εμπορικοί σταθμοί αλλά και τρίτο επίπεδο.
Ωραίο αυτό αλλά άντε να αποσυναρμολογήσεις την προηγούμενη μακέτα που ήταν μεγάλη ήδη και αυτό να το κάνεις με τέτοιο τρόπο ώστε να κρατήσεις πολλά από τα στοιχειά που την αποτελούσαν σε καλή κατάσταση ώστε να τα ξανά χρησιμοποιήσεις.
Μόλις ο μεγάλος μου γιος κατάλαβε ότι κόλλαγα σε αυτό, όρμησε με τρέλα και άρχισε την αποσυναρμολόγησή της με τρόπο απίστευτο για την ηλικία του.
Σε μια εβδομάδα μέσα, την είχε αποσυναρμολογήσει πλήρως και είχε αποθηκεύσει όλα τα στοιχεία της ταξινομημένα σε κουτάκια. Ο τύπος είναι απίστευτος!!!
Αφού λοιπόν το ξεκίνησε, εγώ έπρεπε να συνεχίσω.
Έτσι λοιπόν και έγινε. Το θέμα σχεδιάστηκε με στόχο να ικανοποιήσει όλα τα ανωτέρω που έχω αναφέρει και να υπερκαταπονίσει εμένα και κάποιες φορές και τα παιδιά.
Βέβαια το "βαράτε με και ας κλαίω" επιβεβαιώθηκε πλήρως.
Μετά από 3 χρόνια εντατικής δουλειάς έφτασε η μακέτα σε ένα πολύ καλό επίπεδο, αλλά ευτυχώς δεν έχει τελειώσει ακόμα και έτσι δεν έχω μπει σε καμία νέα διαδικασία παραγωγής κάποιας άλλης, γιατί αυτή είναι ήδη τεράστια και πολύπλοκη και στην κατασκευή της, αλλά και στην οδήγηση των συρμών, που σημαίνει ότι αν προχωρούσα σε κάποια επόμενη θα έπρεπε να την ονομάσω μάλλον "γόρδιο δεσμό".
Η τρέχουσα αυτή μακέτα είναι 3,00 χ 2,00 και μπορεί να υποστηρίξει 7 συρμούς ταυτόχρονα.
Εμπλουτίστηκε με 42 διακλαδώσεις, 12 uncupler, 2 διασταυρώσεις, turn table για 16 μηχανές, ξεχωριστές παρκίδες για επιβατηγά βαγόνια και εμπορικά και οπωσδήποτε κονσόλα διαχείρισης των διακλαδώσεων, των uncuplers και του φωτισμού.
Νέες μηχανές προστέθηκαν όπως: BR-50, BR-01, BR-03, OBB-638, Adtranz, Hellas Sprinter, Renault, V-160, BR-184, BR-185, BR-701, Talent.
Όλα τα επιβατηγά βαγόνια απόκτησαν εσωτερικό φωτισμό όπως και κάποια εμπορικά.
Η διαχείριση των συρμών γίνεται από μια κεντρική κονσόλα Central Station και 4 τερματικά mobile station.