Θυμάμαι την αγόρασα το 1981 145.000δρχ και την πούλησα το 1984 185.000δρχ.
Το χρώμα της: Μπλέ με ρίγα σκούρα μπλέ όπως της φωτογραφίας.
Την πούλησα γιατί έβλεπα στα όνειρά μου ότι οδηγούσα την Kawasaki GPz550 και αφού την έβλεπα πίστευα ότι μπορούσα να την αγοράσω κιόλας πανάθεμά με!!!
Εννοείται ότι οι μόνες βλάβες της ήταν τα σαπίσματα των τελικών των εξατμίσεων τα οποία διόρθωνα χρησιμοποιώντας φύλλα αμιάντου, τα οποία έδενα γύρω από την εξάτμιση με σχοινί αμιάντου!!!.
Κάποιες φορές κοβόταν το σχοινί και έπεφτε στον δρόμο.
Είχα δοκιμάσει και Marving 2 σε 1 αλλά έκανε χαζοθόρυβο και η μηχανούλα δεν τράβαγε οπότε πούλησα την εξάτμιση σε άλλον που τον έπεισα ότι η εξάτμιση "σκοτώνει" και έδωσα λύση με τον αμίαντο!!!
Η μοτοσυκλετούλα πήγαινε τόσο γρήγορα όσο περισσότερο την πίεζες.
Μια χαρά ήταν και εντυπωσιακή για την εποχή της.
Έκλεβε δόξα από την μεγάλη της αδελφή CB900 Bol d'or.
Χαλκιδική - Σιθωνία - 1981
|
|
|
TECHNICAL SPECIFICATION
|
|
Model ID
|
|
Manufacturer (Make)
|
Honda
|
Model Name
|
CB 400 N
|
Year
|
1980
|
Category(class)
|
Sport
|
Engine
|
|
Engine Capacity (Displacement)
|
395 ccm (24.1 cubic inches)
|
Engine Type
|
Twin
|
Bore x Stroke
|
Ø70.5 mm x 50.6 mm (Ø2.78 inches x 1.99
inches)
|
Bore/Stroke Ratio
|
1.39
|
Stroke
|
4
|
Valves per Cylinder
|
3
|
Timing System
|
OHC
|
Cooling System
|
Air
|
Powertrain
|
|
Gearbox
|
6 speed
|
Chassis/Suspension/Brakes
|
|
Front Brakes
|
Dual disc
|
Rear Brakes
|
Drum
|
Front Tire
|
3.60-19
|
Rear Tire
|
4.10-18
|
Dimensions
|
|
Curb Weight
|
185 kg (408 lb)
|
Fuel Capacity
|
14 litres (3.7 gallons)
|
Performance
|
|
Max Power
|
40.00 HP (29.2 kW) at 8000 RPM
|
Power/Weight Ratio
|
0.22 Hp/Kg
|
Top Speed
|
161 km/h (100mph)
|
Acceleration (dart, speedup) time
|
|
0-100 km/h
|
6.1 seconds
|
0-60 mph
|
5.8 seconds
|
·
1/4 mile
|
-
|
· 60 to 140 km/h, highest gear
|
-
|